سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن سنگ لغزنده ای که گامهای دانشمندان بر آن استوار نمی ماند، آز است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
شهدای غریب
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 97138
بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 3
  • درگیری در مقابل سفارت هلند

  • نویسنده : محسن نیکنام:: 87/1/22:: 2:33 عصر

    اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد ، ‏و آخر تابع له علی ذلک
    بسم رب الشهداء و الصدیقین
    سلامی به گرمی آفتاب

    سلام دوستان عزیز. حالتون خوبه ؟ ببخشید که این چند مدت نتونستم بهتون سر بزنم و خالتون رو بپرسم و مطالب جدید توی وبم بزنم. شرمنده ی همتون. این چند مدت حسابی سرم شلوغ بود و حتی تهران هم نبودم  که اینترنت در اختیارم باشه. باز هم از تمامی شما دوستان معذرت خواهی می کنم. خوب ، دیگه بسه اینقدر تعرفات الکی . اصل حالتون چطوره ؟ در سلامتی کامل بسر می برید ؟ هو ؟
    بعد از حوش و بش های طولانی، در ابتدا سال نو رو به تمامی شما تبریک عرض می کنم و دعا می کنم که در امسال ، سال نوآوری و شکوفایی ، همیشه براتون نوآوری و شکوفایی باشه و انشالله امسال ، سال ظهور آقا امام زمان ( عج ) باشه . انشالله که امسال سال زیارت ها باشه و تمام جاهای زیارتی رو برید . انشالله...............

    میخام مطلبی رو براتون بنویسم که ادامه ی مطلب گذشتم که در رابطه با سلمان رشدی ( لعنت الله علیه ) بود ، نیست. دعا کنید که بتونم ادامه ی اون مطلب رو هم بنویسم. اما مطلبی رو میخواهم بهتون بگم که جالبه.

    همه شما میدانید که چند روز پیش یکی از نمایندگان پارلمان هلند فیلمی را پخش کرد به اسم فتنه که در آن تماما دین اسلام و مسلمانان را به تمسخر گرفته بود و آنها را افرادی شرور و جنگ طلب و تروریسم خواهنده بود. بگذریم که خود این نماینده در طول چند ماه گذشته 20 الی 30 بار به اسرائیل سفر کرده و با مقامات آنجا دیدارهایی داشته است.

    در روز 5 شنبه ی هقته ی گذشته بچه های دانشگاه گفتند که قرار است روز شنبه در مقابل سفارت هلند تجمعی برگزار بشود که بانی آن بسیج دانشجویی است . حوب ما هم از خدا خواسته ، روز شنبه رفتیم جلوی سفارت هلند . بگذریم که آدرس رو اشتباه داده بودند و خیلی از بچه ها به آدرس اشتباه رفته بودند ، ولی روبروی سفارت خبرنگاران از جمعیت معترضین زیاد تر بودند . سرتون رو درد نیارم. اول با شعار گفتن و مرگ بر آمریکا و اسرائیل گفتن داشت برنامه تمام می شد که بچه ها را جمع کردیم و گفتیم که اینطوری بدرد نمی خوررد و باید سفارت هلند را کاری روش بکنیم. . در ابتدها با پرت کردن تخم مرغ شروع شد . و سپس با سنگ انداختن و در نهایت درگیر شدن با پلیس ، که من هم در آنجا کمی صورتم صدمه دید و با سینه زنی در مقابل سفارت هلند ، این تجمع به پایان رسید.

    ولی دشمنان اسلام بدانند که ما بچه بسیجی ها اندکی از اعتقادات خود عقب نشینی نخواهیم کرد و آماده هستیم تا هر وقت امام ما حضرت آیت الله خامنه ای دستور دادند ، استکبار را از روی زمین محو کرده و اثری از آن باقی نگذاریم.

     وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد                  ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد

     


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ