سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به لقمان گفته شد : از حکمت چه گرد آورده ای؟ گفت : برای آنچه کفایت شده ام خود را به زحمت نمی اندازم و آنچه را به من سپرده شده، تباه نمی سازم . [امام باقر علیه السلام]
شهدای غریب
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 97146
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
  • پیش بینی زمان مرگ

  • نویسنده : محسن نیکنام:: 86/10/24:: 2:33 عصر
     بسم رب الشهداء و الصدیقین
    پیش‌بینی آیت‌الله مجتهدی ‌تهرانی از زمان مرگ خود
    گفت که امسال سال آخری است که در مراسم احیا می‌تواند حاضر شود و سال آینده نخواهد توانست زیرا امسال سال آخر عمر او خواهد بود. آیت‌الله مجتهدی تهرانی آخرین باری که از بیمارستان مرخص شد، می گفت که به دعای مردم حالش خوب شده و توانسته به مراسم احیا بیاید، اما او در پایان مراسم احیای شب بیست و سوم سخن دیگری هم گفت. او گفت که کسی به در منزلش برای پرداخت وجوهات و سایر امور نرود زیرا او حال خوبی ندارد، همه امور را به دفتر مدرسه وکالت داده تا انجام دهد. او گفت که امسال سال آخری است که درمراسم احیا می تواند حاضر شود و سال آینده نخواهد توانست زیرا امسال سال آخر عمر او است. به همین راحتی که الآن من نوشتم این حرف را زد و مردم هم به همین سادگی که شما خواندید، شنیدند و از کنار آن گذشتند. چقدر باید طول بکشد تا انسانی چنین وارسته و خداجو و با این همه مجاهدت به وجود بیاید تا بتواند سکان هدایت وجدان های نیمه جان ما را به دست بگیرد؟
    چرا قدردان اینگونه افراد تا زمانی که در میان ما هستند نیستیم؟ چرا همیشه بعد از اینکه از ما رخت بربستند، تازه به فکر آنها می افتیم؟ و برای آنها کنگره و یادواره و... برگزار می کنیم؟ چرا تا در میان ما هستند از وجود آنها استفاده نمی کنیم؟ کمی به خود بیاییم، شاید فردا دیر باشد!
    !

    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ