سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نادان از آنچه همدم حکیم است، می گریزد . [امام علی علیه السلام]
شهدای غریب
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 96965
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 4
  • فاش شدن دروغی دیگر از فتنه گران

  • نویسنده : محسن نیکنام:: 89/6/16:: 5:50 عصر

    یکی دیگر از دروغ های جریان فتنه و خط القای آن فاش شد.
    هفته ها و ماه های گذشته خبری در رسانه های جریان فتنه انتشار یافت که حمزه کرمی از اعضای ستاد میرحسین موسوی طی نامه ای به یکی از شخصیت های سیاسی از شکنجه خود و رفتارهای غیر انسانی در طول بازداشت خود خبر داده و از القای برخی مطالب به وی در تخریب چهره سیاسی مزبور در بازجویی هایش سخن به میان آورده بود.
    گزارش ها حاکی از آن است ،شخصیت سیاسی مزبور پس از دیدار با یکی از مقامات خواستار رسیدگی به این نامه شده و کمیته ای مستقل و با رضایت چهره سیاسی مزبور تشکیل و برای بررسی این موضوع تشکیل می شود.
    کمیته مزبور پس از هفته ها بررسی دقیق پرونده حمزه کرمی ،سیر بازجویی ها و تحقیقات از عوامل پرونده و بازداشتگاه گزارش خود را آماده کرده و محتوای این گزارش با تائید چهره سیاسی مزبور نیز می رسد.
    گفته می شود در این گزارش تمامی موارد ادعایی حمزه کرمی بررسی و موارد ادعایی وی با استناد به شواهد و قرائن تکذیب شده و تصریح شده است که وی در دوران بازداشت،بازجویی و تحمل زندان خود تحت هیچ گونه فشاری برای بیان مواردی مورد ادعای خود در نامه اش نسبت به چهره سیاسی مزبور نبوده است.
    از دیگر سو شنیده می شود در این رابطه سناریویی هدف مند جهت تحت تاثیر قرار دادن چهره سیاسی مزبور و تحریک وی با مطالب دروغ فرد یاد شده جهت نقش آفرینی منفی از جمله مسائلی است که طرح و عنوان شده است.

    شایان ذکر است در بررسی خط القای این دروغ مشخص شده حمزه کرمی توسط برخی افراد نزدیک به این چهره سیاسی دوره شده و برای این سناریو به همکاری گرفته شده است.


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ