سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شاهان حاکم بر مردم اند و دانشمندان حاکم بر شاهان [امام صادق علیه السلام]
شهدای غریب
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 97014
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 6
  • بسم رب الشهداء و الصدیقین

  • نویسنده : محسن نیکنام:: 86/8/17:: 2:10 صبح
    بسم رب الشهداء و الصدیقین   
     
    سلام
     
    عجب روزی بود سه شنبه........ شما اونجا بودید؟
    - کجا؟    - بابا به همین زودی یادتون رفت؟  - نه ، ما چیزی یادمون نرفته ، اصلا قرار نبود که روز سه شنبه ما جایی بریم!!!!!!!!!!   آهان ، سه شنبه رو می گی؟   - آره بابا همین سه شنبه رو میگم. دو روز پیش. توی تهران... میدان .......... میدان ........    ای بابا اسم میدون رو فراموش کردم. اسمش چی بود؟ - میدان ولیعصر    - آهان . آفرین . خودشه. میدان ولیعصر.
    آره درسته. یادش بخیر . با رفیقمون قرار گذاشتیم بریم پیش چند تا آدم با حال . اونا خیلی با حالان. با همه آدمها خوش رفتاری می کنند. بابا  اصلا اونا ته با معرفتن. من که هیچ کسی رو به اندازه اونا با معرفت ندیدم. من سه شنبه با رفیقم رفتیم میدون ولیعصر و تا رسیدیم اونجا دیدیم بابا خیلی ها از ما زودتر اومدن تا این با معرفتها رو ببینن. البته ما هم دیر نرفتیم . ما ساعت 9:25 اونجا بودیم . دیر نرفتیم ولی بعضی ها از ما با حال تر بودن و زودتر اومده بودن که چیزهای بیشتری از این با معرفتها ببینن. درست حدس زدید. این آدم خوبها و این با معرفتها همون هایی بودن که بهتون گفتم راهیان کربلا بودن ، فرزندان زهرا (ص) بودن ، تشنگان حرم الهی بودن. اینها شهدا بودن که اومده بودن تا ما اونها رو ببینیم و باهاشون کلی حال کنیم . از روزهای قبل ثانیه ثانیه ی این روز را انتظار می کشیدم تا بیایند . آره اومدن ولی حیف که خیلی زود هم رفتن  . ما دوباره خیلی زود از اونها جدا شدیم ولی توی این روز هر کسی که سیم خودشو به اونها وصل کرد دیگه تا آخر عمرش ، بدونه که دیگه خیلی خوشبخت میمونه...                                                                            حضور محمود احمدی نژاد رییس جمهور در مراسم تشییع پیکر مطهر 65 شهید دوران دفاع مقدس در میدان ولیعصر تهرانمراسم تشییع پیکر مطهر 65 شهید دوران دفاع مقدس مراسم تشییع پیکر مطهر 65 شهید دوران دفاع مقدس در میدان ولیعصر تهرانمراسم تشییع پیکر مطهر 65 شهید دوران دفاع مقدس
    میگم شما ، سیمتون را وصل کردید ؟؟؟
    اگر نه ، دعا کنید که دوباره بیان. من شب قبل از این تشییع شهداء رفته بودم شهدای کنار نیروی دریابی سپاه و از اونها خواستم که رفقایشون رو که هنوز زیر خاک ها هستن به بچه های تفحص نشون بدن تا ما دوباره روی ماه اونها رو ببینیم
    انشاالله.
    التماس دعا

    نظرات شما ()

  • خاک بر سر ما

  • نویسنده : محسن نیکنام:: 86/7/23:: 1:43 صبح
                     

      بازداشت یک مجری مشهور در بزم فساد شبانه





    یکی از مجریان مشهور سیما به همراه یکی از برنامه سازان رادیو جوان به دلیل حضور در یک میهمانی مفسده انگیز شبانه، بازداشت شده اند.

     

    به گزارش رجانیوز، این مجری مشهور تلویزیونی چند روز پیش به دعوت مدیران منطقه آزاد کیش، سفری به این جزیره داشته است تا برنامه ای با نام «شبهای جزیره» را اجرا کند اما چند شب پیش و در حالیکه در یک میهمانی مفسده انگیز شبانه حضور یافته بود، دستگیر شد.

     

    بنابر این گزارش، ماموران نیروی انتظامی در پی شکایت متعدد همسایه های منزلی که این میهمانی، نیمه شب در آن بر پا شده بود، حاضرین در این میهمانی را در حالیکه این مجری مشهور و همچنین الف. ح (از دیگر برنامه سازان مشهور رادیو جوان) در میان آنها حضور داشتند ،بازداشت نمودند. 


    پس از این ماجرا در برنامه شبهای بعد «شبهای جزیره» اعلام شد که این مجری به دلیل اجرای فوری ای که برایش پیش آمده، مجبور شده است تا به تهران بازگردد!

     

    گزارشهای تکمیلی حاکی است اگرچه قرار بود بر این مجری تلویزیونی به همراه برنامه ساز رادیو جوان، حد قانونی اجرا شود اما به واسطه برخی پادرمیانی ها این موضوع منتفی شد و به جای آن، قرار شد تا این دونفر تنها به پرداخت  یک میلیون و هشتصد هزار تومان محکوم شوند.

     

    گفتنی است چندی پیش و با آغاز دور دوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، این مجری به بهانه آنچه که رفتار ناشایست نیروی انتظامی با متخلفین می خواند، ادعا کرد چندین بار بدون انجام هیچ عمل خلاف قانون و عرف، بازداشت و از سوی نیروی انتظامی با وی برخورد شده است.

     

    وی همچنین در برنامه های متعدد تلویزیونی علیرغم آرایش های زننده ، با خواندن آیات قرآن و روایات سعی در ارائه تصویری ریاکارانه از یک ایرانی مسلمان داشت.

     

    این مجری سیما و برنامه ساز صدا، اگرچه اخیرا و پس از اعتراضات گسترده به مدیریت سازمان صدا وسیما، تنها در شبکه جام جم به اجرای تلویزیونی می پردازد اما در عین حال وی همچنان در رادیو جوان به برنامه سازی ادامه می دهد.

                                                         منبع:رجانیوز

    نمی دونم چی بگم ولی همین کافی که مملکتی که با خون این شهدا انطوری هنوز وایساده چه کسانی دارن ازش سود میبرن و چه کسانی با بیت المال دارن زندگی خودشون رو میچرخونن و واقعا که شهدا غریبن ......

    بیایید و نذاریم که چنین افرادی در داخل نظام ما بشن....

    ببینید من از چه موقع دارم به شما میگم .یک روزی نشه که بگید بابا دیگه ولش کن از دست ما خارج شده....

    به خدا قسم که خدا فقط برای همین شهدا تا الان به ما کاری نداشته و تا الان به ما آسیبی نزده ولی یک روزی چوب این ندونم کاریهامون رو میخوریم

    ببینید من از کی به شما گفتم

    حالا خود دانید؟؟؟؟؟


    نظرات شما ()

  • دومین سلام

  • نویسنده : محسن نیکنام:: 86/7/20:: 5:12 عصر



     



    پرده برگیر که من یار توام 


                  عاشقم عاشق رخسار توام


     هر که بینم خریدار تو است


                  من خریدار خریدار توام  


    نظرات شما ()

  • اولین سلام

  • نویسنده : محسن نیکنام:: 86/7/20:: 5:2 عصر

                                                                    سلام

    ژشهدای گمنام


     خیلی گشته بودیم ، نه پلاکی ، نه کارتی ، چیزی همراهش نبود . لباس فرم سپاه به تنش بود . چیزی شبیه دکمه در جیبش نظرم را جلب کرد . خوب که دقت کردم ، دیدم یک نگین عقیق است که انگار جمله ای رویش حک شده . خاک ها وگل ها را پاک کردم . دیگر نیازی نبود دنبال پلاکش بگردیم . روی عقیق نوشته بود : (( به یاد شهدای گمنام )) 


                                          از خاطرات محمد احمدیان در تفحص شهدا


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ